ادیب آسیا تجهیز

ادیب آسیا تجهیز تامین کننده تجهیزات برق صنعتی

ادیب آسیا تجهیز

ادیب آسیا تجهیز تامین کننده تجهیزات برق صنعتی

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

استابلایزر و یو پی اس هر دو تثبیت کننده ولتاژ هستند و دارای فیلترهای الکترونیکی و الکتریکی جهت حذف نوسان و نویز برق می باشند و برقی یکنواخت به مصرف کننده ارسال می کنند اما تنها تفاوت آنها در این است که یو پی اس دارای باتری برای زمان خاموشی و نبود برق است. استفاده از یو پی اس یا استابلایزر بستگی به نیاز مصرف کننده دارد, برای بیمارستانها و آزمایشگاهها و مکانهایی که در آن نیاز مبرم به برق بوده و قطع برق امکان بروز خسارتهای جبران ناپذیری را دارد استفاده ازیو پی اس توصیه میشود اما با توجه به کم بودن میزان قطعی برق به ویژه در شهرهای بزرگ, برای مصارف خانگی استفاده از استابلایزراز لحاظ اقتصادی به صرفه تر است. دستگاه محافظ یو پی اس ، فقط دارای یک برد الکترونیکی می باشند که به هنگام بالا و یا پائین بودن ولتاژ برق شهر از حدتعریف شده برق را قطع می نمایند و نیز یک مدار تاخیر جهت وصل مجدد برق شهر با زمان معین می باشند که این سیستم به دلیل ابتدایی بودن آن محافظ مطمئن و کاملی برای دستگاههای مصرف کننده نمی باشد ، ولی استابلایزر فاصله میکروکنترولرهوشمند ،محافظ بسیار مطمئن برای لوازم برقی می باشد.




یوپی اس مخفف عبارت Uninterruptible Power Supply و به معنی منبع تغذیه بدون وقفه است. این دستگاه برق مورد نیاز برای استفاده دستگاه‌هایی مانند کامپیوتر، ادوات پزشکی و تجهیزات امنیتی ،بانکها ،بیمارستانها،دستگاه های جراحی و دندان پزشکی و ATM را مستقل از اینکه برق ورودی وجود داشته باشد یا خیر برای مدت محدودی تامین می‌کند. استابلایزر دستگاهی است که ولتاژ را تثبیت می کند و از ناپایداری ها و ولتاژ بالا که باعث آسیب رساندن به وسایل الکتریکی می شوند جلوگیری می کنند. اما UPS ها جریان برق را برای یک مدت کوتاه که اغلب ۱۵ دقیقه به طول می انجامد را برای وسایل برقی وقتی برق می رود فراهم می کند و این امر باعث می شود که شما این شانس را داشته باشید که فایلهای باز را در کامپیوتر ذخیره کنید و سپس کامپیوتر خود را خاموش کنید تا به یکباره کامپیوتر شما خاموش نشود و فایلهای باز محو نگردند.



فروش کابل حرارتی هیت تریسنگ

  • adib asia
  • ۰
  • ۰

الکترود زمین، میله ای رسانا می باشد که در زمین قرار گرفته و یک مسیر الکتریکی برای انتقال جریان ناشی از سرج های الکتریکی و صاعقه ایجاد می کند تا بدین صورت مدارها و تجهیزات الکتریکی را محافظت کند. به عبارت دیگر اتصال زمین فرآیندی می باشد که در آن اتصال الکتریکی یک شی فلزی به زمین توسط یک سیستم الکترود زمین، برقرار می شود. یک الکترود زمین می تواند به شکل یک میله یا لوله مفتول مسی یا یک میله یا لوله آهنی گالوانیزه ساخته شود.مطابق استاندارد الکتریکی ملی آمریکا، بر اساس آزمایش های انجام شده مقاومت الکترودهای اتصال زمین در برابر زمین باید کمتر از ۲۵ اهم باشد.نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که الکترودهای آلومینیومی برای استفاده در فرآیند اتصال به زمین مجاز نیستند.



  • ۰
  • ۰

رایج ترین کاربردهای کابل هیت تریسینگ:

  • حفاظت در برابر یخ زدگی لوله ها ، مخازن ، شیرآلات ، سقف ، رمپ ، پله و …
  • نگهداری دما در پروسه های صنعتی
  • تنظیم دمای آب داخل مخازن
  • تنظیم دمای لوله های عبور مواد و شیرآلات
  • adib asia
  • ۰
  • ۰

سیستم گرمایش از کف با استفاده از کابلهای حرارتی  راهی است برای پاسخ به این نیاز مهم و همچنین صرفه جویی در هزینه ، انرژی ، ایجاد فضای مفید در منازل یا اماکن صنعتی و … .

سیستم های گرمایشی متداول در انواع فضاها مانند شوفاژ ، فن کوئل ، هواساز و …، گرما را از بالای سطح زمین منتشر می شود و به دلیل جریان همرفتی مولکولهای هوا و چگالی کم آن، تراکم هوای گرم در سقف بیشتر از سطح زمین است و همین امر موجب اتلاف ۳۰ درصدی انرژی می شود زیرا به انرژی زیادی نیاز است تا کل فضا گرم شود. بنابراین سیستم گرمایش از کف می تواند راهی مناسب برای حل این موضوع باشد.

از میان سیستم های گرمایش از کف برای مثال می توان به گرمایش از کف به وسیله لوله آب گرم اشاره کرد که در این روش باید هرساله هزینه و وقت زیادی را صرف نگهداری و تعمیرات و سرویس های دوره ای شود. افزون بر این انبساط و انقباض لوله ها باعث تخریب کف ساختمان و ترکیدگی از مفاصل می شود؛ همچنین جرم گرفتن و رسوب تدریجی لوله ها موجب کاهش شدید انتقال حرارت و ناکارآمد شدن آن خواهد شد.

سیستم گرمایش از کف با کابل حرارتی


  • adib asia