ادیب آسیا تجهیز

ادیب آسیا تجهیز تامین کننده تجهیزات برق صنعتی

ادیب آسیا تجهیز

ادیب آسیا تجهیز تامین کننده تجهیزات برق صنعتی

  • ۰
  • ۰

خط کشی هوشمند خیابان (Smart Crossing)، که بتازگی در لندن به کار گرفته شده یک فناوری جدید کامپیوتری است که با ردیابی حرکت عابرپیاده، ورود ناگهانی افراد به خیابان را به رانندگان هشدار می دهد. یک سطح هوشمند در محل عبور عابر پیاده در شهر لندن طراحی و اجرا شد، که در این سطح هوشمند خیابان، خط کشی محل عبور عابر پیاده، نماد دوچرخه و فلش های جهت دار هشدار، در زمان نیاز به طور موثر و کارآمد ظاهر می شوند تا عابران پیاده، دوچرخه سواران و رانندگان را از آنچه در اطرافشان می گذرد آگاه کند و محل امن تری برای تردد آن ها فراهم نماید.محل عبور Starling Crossing که یک خط کشی عابر پیاده هوشمند و پاسخگو می باشد، برای اولین بار و تنها در جنوب شهر لندن توسط شرکت Umberllium و در مشارکت با شرکت بیمه Direct Line نصب شده است.

سطح این خط کشی هوشمند حرکت عبار پیاده را به وسیله دوربین ردیابی می کند و سپس چراغ های ال ای دی خط کشی با توجه به حرکت او روشن می شوند. در این راهکار ترافیکی، وقتی فرد یا افرادی به طور ناگهانی وارد خیابان می‌شود، خط ضخیم قرمزرنگی بر سطح عرضی خیابان یا جاده نقش می‌بنند تا به رانندگان درباره خطر پیش رو هشدار دهد. این خط قرمز نورانی بر اساس تشخیص حرکت عابران به وسیله دوربینهای مخصوص کار می‌کند.بسیاری از افراد اکنون چنان درگیر استفاده از تلفن همراه شده‌اند که هنگام عبور از خیابان نیز ممکن است حواسشان به خطرات گذر از آن نباشد. بعضی اوقات کودکان ممکن است به طور غیرمنتظره وارد خیابان شوند و همچنین در مناطقی، همچون درهای خروجی سینما یا نمایشگاه‌ها، که جمعیت عابران پیاده ناگهان از آنها خارج و وارد خیابان می‌شوند، این شیوه هشدار بسیار کاربردی به نظر می‌رسد.

این خطوط هوشمند در نزدیکی منطقه میچم لندن و به طور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. «جیسون ویکفورد» دست‌اندرکار موسسه‌ای که در به نمایش گذاشتن این فناوری نقش دارد در این زمینه گفت: «این یکی از نمونه‌های عالی استفاده از فناوری برای بهبود وضعیت ایمنی جاده‌ها و خیابانها به شمار می‌رود و ما منتظریم که با بررسی نتایج به دست آمده از این مرحله آزمایشی، در صورت موفقیت آن را برای عبور و مرور هوشمند در نقاط شهری یا شهرهای دیگر هم به کار گیریم»

  • ۹۷/۰۶/۱۰
  • adib asia

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی