ادیب آسیا تجهیز

ادیب آسیا تجهیز تامین کننده تجهیزات برق صنعتی

ادیب آسیا تجهیز

ادیب آسیا تجهیز تامین کننده تجهیزات برق صنعتی

  • ۰
  • ۰

برای محافظت و نگهداری از سیم و کابل در طول مسیر اجرای سیم کشی و کابل کشی ، در واحدهای صنعتی ، پروژه های ساختمانی و صنعتی ،بکارگیری لوله های فولادی برق ، مورد توجه قرار می گیرد که اجرای آن می تواند به صورت داخلی و یا روی سطحی انجام پذیرد .
 
فرم دهی ساده با استفاده از دستگاه لوله خم کن و مقاومت بالا و ماندگاری این تجهیزات در برابر ضربات مکانیکی ، حیوانات موذی ، گرد و غبار و همچنین شکل مناسب آن ، محبوبیت لوله فولادی برق را در نزد کاربران بالا برده است .
شرکت توان گستر بهین با رعایت و الزام بکارگیری استانداردهای جدید در ساخت سیستمهای محافظ سیم وکابل ،نظیر لوله های فولادی برق را با کیفیت مطلوب تولید و در اختیار مشتریان گرامی قرار میدهد.
لوله فولادی برق از ورق روغنی (سیاه ) (که در صورت درخواست مشتریان 1) گالوانیزه گرم عمقی می گردد یا از 2) ورق گالوانیزه فابریک که در کارخانه تولید ورق گالوانیزه ساخته شده است و با دستگاه های فرمینگ تبدیل به لوله می شود و یا 3) طی فرایند گالوانیزه سرد (به صورت سطحی) گالوانیزه می شود ) تولید می گردد ، که در ضخامتهای 0.9 الی 1.5میلی متر  و با طول شاخه های استاندارد 3 متری ( در صورت درخواست خریدار می توانند به صورت شاخه های 6 متری تولید گردند) قابل ارائه می باشد. لوله های فولادی به طور معمول به صورت 1) لوله فولادی برق مشکی ( یادر صورت درخواست خریداران در رنگهای مورد نظر تولید می شوند) 2) لوله فولادی گالوانیزه سرد  و 3)  لوله فولادی گالوانیزه گرم و 4) لوله فولادی گالوانیزه فابریک تولید می گردند.


  • ۹۷/۰۴/۱۰
  • adib asia

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی