ادیب آسیا تجهیز

ادیب آسیا تجهیز تامین کننده تجهیزات برق صنعتی

ادیب آسیا تجهیز

ادیب آسیا تجهیز تامین کننده تجهیزات برق صنعتی

  • ۰
  • ۰

المنت فشنگی

به علت نوع مونتاژ و شکل  ظاهری ، کاربرد بسیاری در صنعت  جهت تولید  حرارت دارد. دارای ویژگی هایی مانند تمرکز گرمایی بالا در حجم کوچک ،سرعت انتقال گرما در مدت زمان کم، مقاوم در برابر ضربه، ایمنی بالا،  دارای  پوشش های  فلزی استیل، برنج، تیتانیموم، گالوانیزه و فولاد  است که  قابل تولید جهت کارکرد در شرایط محیطی مانند آب، گاز، روغن و ... می باشد.


این نوع المنت‌ها در ولتاژ و توان های متغیر، در قطر و طول های مختلف و اشکال گوناگون طراحی و تولید می‌گردد.

نحوه گرمایش هیتر فشنگی (کارتریج) توسط سیم کرم نیکل که به صورت فنر فشرده و توسط عایق مخصوص که پودر نسوز می باشد داخل غلاف المنت تعبیه می گردد و حرارت بالای تولیدی هیتر به علت فشردگی سیم المنت و نحوه استقرار آن در درون المان هیتر می باشد.

در صورت استفاده این نوع هیتر و بالا بردن راندمان کاری المنت نکاتی مانند استقرار مناسب و انتقال حرارت تولیدی هیتر به نحو مطلوب ، استفاده از ترموکوپل و ترموستات جهت کنترل دما ، استفاده از اتصالات مناسب با ویژگی تحمل حرارتی ، در نظر گرفتن شرایط محیط و دیگر عواملی که در طراحی و تولید آن تاثیر می گذارد باعث افزایش کارکرد المنت می گردد.


http://adibtajhiz.com/

  • ۹۷/۰۴/۲۶
  • adib asia

نظرات (۱)

  • کابل حرارتی خود تنظیم کننده
  • مقاله خوبی بود .. با خوندنش کلی به اطلاعاتم اضافه شد-شما عالی هستید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی